مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 06:452020-12-23اقتصادي

خرید حمایتی «طلای سرخ» تمدید نشد| خرید 4.4 تن زعفران از کشاورزان خراسان جنوبی


ضیاییان احمدی از عدم تمدید طرح خرید حمایتی «طلای سرخ» خبر داد و گفت: خرید زعفران از کشاورزان خراسان جنوبی امسال 74 درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشت.

- وحید ضیاییان احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، در خصوص خرید حمایتی طلای سرخ در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: خرید حمایتی زعفران از 20 آبان ماه در استان آغاز و تا30 آذرماه ادامه داشت.

وی با اشاره به خرید حمایتی زعفران در مراکز تعیین شده در سطح استان، بیان داشت: مراکز خرید زعفران در شهرستان های بیرجند، قاین و سرایان، فردوس و یک عامل خرید موقت در بشرویه محصول استراتژیک زعفران امسال را از زعفران کاران استان خریداری کردند.

از آغاز خرید حمایتی زعفران تا پایان مدت تعیین شده چهار تن و 465 کیلوگرم زعفران از کشاورزان استان خریداری شد   مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با یادآوری اینکه سال گذشته دو هزار و 520 کیلوگرم زعفران به صورت حمایتی و 600 کیلوگرم به صورت توافقی از کشاورزان استان خریداری شد، عنوان کرد: از آغاز خرید حمایتی زعفران تا پایان مدت تعیین شده چهار تن و 465 کیلوگرم زعفران از کشاورزان استان خریداری شد.

ضیاییان احمدی با اعلام اینکه زعفران خریداری از کشاورزان استان نسبت به سال گذشته دو تن افزایش داشته است، تصریح کرد: زعفران امسال در دو لول زعفرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید حمایتی «طلای سرخ» تمدید نشد| خرید 4.4 تن زعفران از کشاورزان خراسان جنوبی

خرید حمایتی «طلای سرخ» تمدید نشد| خرید 4.4 تن زعفران از کشاورزان خراسان جنوبی